Autor |
Wiadomość |
<
Pomysły i sugestie
~
Propozycja od Clark’a
|
|
Wysłany:
Czw 20:41, 28 Lut 2019
|
|
|
Dołączył: 28 Lut 2019
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Cześć
Chciałbym przedstawić trochę propozycji:
1. Dodanie komendy która by pokazywała
dany skill level(minning, leatherworking, tree cutting, blacksmithing, smelting)
Albo najlepiej byłoby żeby pokazywało w tabelce „skills”
2. Dobrze by było żeby puste vialki po potach:
a) same znikały
b) same się wyrzucały pod siebie
c) żeby każdy miał do wyboru a) czy b)
3. Nie wiem czy prey system byłby nie przesadzony, ale mógłby być (np. do 5 poziomu Xp/Def/Atak)
4. Zauważyłem że strong health potion’y są dla klas: monk, ranger, „...”
Mógłby to być dobry pomysł żeby wprowadzić takie 3 klasy żeby np. (Shared exp
na 3 voce byłby zwiększony o np 25%, na 2 voce 15%, spanie w domku dawałoby trochę więcej skilla)
5. Inna bardziej wyraźna dla każdych animacja (np. Rare-animacja haste, epic-animacja otwierania surprise baga, legendarny-animacja wystrzału fajerwerki) że wypadnie rare/epic/legendary. Sprawi to że będzie lepiej widać kiedy wypadają lepsze itemki
6. Trochę poszerzenie tych expowisk albo bardziej zaokrąglenie ich?
Albo inaczej żeby nie było tak dużo skosów (np na bonebeastach)
Jak coś pomóc (przetestować, przedyskutować itd.) pisz w grze
Świetny OTS z potencjałem
Dzięki, pozdrawiam Clark.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Pią 16:24, 01 Mar 2019
|
|
|
Dołączył: 04 Lut 2019
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
@1. Póki co mogę ustawić na to komendę, wrzucenie tego do "skills" wymagało by ingerencji w source & clienta gry.
@2. Jeśli np pijesz piwo, i nagle gdy ci się skończy co się dzieje z butelką? znika?
@3. Nie mogę się przekonać do preya, poza tym myślę że macie wystarczająco dużo systemów boostujących przedmioty. Nie przesadzajmy.
@4. Te klasy to pozostałości po starym projekcie, wprowadzenie profesji oznaczalo by konieczność resetu i zmiany systemu rozgrywki calkiem a tego chyba nie chcemy.
Rozważam dodanie jako takich "sub" profesji w przyszłości w glowie mam nawet jako taki zarys jak mialo by to wygladac ale to nie temat na tą chwile.
@5. Zdecydowanie tak. W niedalekiej przyszłości postaramy się to wprowadzić.
@6. Narazie skupiam się na powiększeniu expowisk i tworzeniu nowych. Wąski tunel to wąski tunel, nie zawsze expowisko musi byc na otwartych przestrzeniach.
ps : Dziękuje za docenienie naszej pracy, robimy co się da żeby na serwerze panowały jak najbardziej atrakcyjne warunku, takie slowa to kop w dupę do działania. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Pią 18:41, 01 Mar 2019
|
|
|
Dołączył: 28 Lut 2019
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Słuchaj jeszcze jedna sprawa: z tymi pajęczynami powiem Ci że czasem można się namęczyć (po 15-20 razy czasem trzeba klikać)
Jakbyś wprowadził może np:
a) system levelów do ścinania (im wyższy tym szybciej się ścina pajęczynę)
B) specjalną machete/ fire bug- można byłoby go kupić w sklepie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|